Friday, June 27, 2014

Καινούργια πόλη καινούργια αρχή - New place, new beginning



Έχει περάσει μεγάλο διάστημα από τότε που έγραψα τελευταία φορά τις εμπειρίες μου στη Κορέα, ούτε που το κατάλαβα πότε πέρασε ο καιρός. Μέσα σε αυτό τον ένα χρόνο γνώρισα πολλούς ανθρώπους από πολλά διαφορετικά σημεία του πλανήτη, δοκίμασα πολλές καινούργιες γεύσεις και το μυαλό μου γέμισε με πολλές εικόνες και χρώματα. Ίσως και αυτό να ήταν η αιτία που «τεμπέλιασα» και σταμάτησα να κάνω τις σκέψεις μου λέξεις... Χαζεύοντας όμως τις φωτογραφίες μου από τον ένα χρόνο αυτό, σκέφτηκα οτι έχω πολλά τελικά να πω…  
Επιστρέφω λοιπόν εδώ, σε νέα πόλη με πολλές όμως καινούργιες εμπειρίες να μοιραστώ



It’s been a while since I wrote an article to my blog about my experiences in Korea, I didn’t realize how fast time is passing. In this year Ι have met many people from different countries, I have experienced so many new tastes and I have filled my brain with new pictures. Maybe that is the reason why I didn't write about my thoughts, but seeing my photos of this year made me realize that I have many things to write… 
So I am back in a new city (still in Korea) with many new experiences to share with you…

No comments:

Post a Comment